rheeds blogg

tisdag, juli 18, 2006

Intensiv sommar!

SOMMAR å sol å vi har korta kjol... eller kanske inte. =) Nu är det mitt i sommarn och jag har haft en underbar sommar hittills. Första veckorna slappade jag typ bara. Jobbade sedan på volvo oceanrace med drickabacksklättring och sedan jobbade jag i tre veckor på min fars jobb (de hyr ut byggkranar). Nu har jag varit i Arvika i en vecka på festival och är hemma och mellanlandar i Göteborg innan jag drar till Vässarö lite norr om Sthlm på sjöscoutläger, där jag är funktionär. Var också funktionär på Arvikafestivalen där jobbad jag med säkerhet på besökscampingen. Det var skitkul! Fick många nya underbara vänner! =) För bilder från festivalen klicka här. Bilderna är tagna mest av min kompis men också en del av mig.

Nä nu måste jag packa inför lägret som jag åker till imorgon bitti. Ha en fortsatt trevlig sommar!

1 Comments:

  • kunde väl ha skrivit litt mer om festival då =P ^^

    By Anonymous Anonym, at 6:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home