rheeds blogg

tisdag, april 18, 2006

Våren är här!

GÖTEBORG Nu kan man äntligen säga att våren har kommit. Varit sol i flera dagar nu med lite regn också men mest sol, i Göteborg iaf. Har grejat med familjens stora båt i 3 dagar nu utom idag. Polerat och vaxat 10,5 meter motorbåt, det är jobbigt vill jag lova! (Båten på bilden!) Det är ju fortfarande ganska kallt men det är skönt med sol, troligtvis är det varmare i Karlskrona som ligger mera söder ut. Hehe..

Har inte skaffat en ny dator men kommer nog fixa det nu i dagarna. Jag vill ha en laptop men pappa tycker inte att det är nödvändigt men vi får se hur det går. Jag köper nog en laptop tillslut ändå men jag lovar att blogga från min nya dator direkt när jag får den och då kommer bloggen uppdateras mycket oftare vill jag lova för nu har den dött lite grann och jag förstår varför det inte har varit så många besökare det senaste. =)

Annars händer det la inte så mycket kanske skall till Lidköping imorn och kolla på IFK Göteborg i svenska cupen. Möte på torsdag för resegruppen änglarna och hemfärd mot Karlskrona på söndagskvällen. Jag har lovat att tippa allsvenskan så min tippning kommer snart!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home