rheeds blogg

lördag, mars 25, 2006

Min nya blogg!

PREMIÄR Ja som ni ser här så har jag skapat en ny blogg. Här kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord. Är ju sedan tidigare skribent för supporterbloggen baraben.com och fick mersmak av att blogga. Kände ett stort sug att skapa något eget där jag skriver om sådant som jag tycker är intressant. Det kommer att bli som jag tror nu en blandning mellan dagbok, artiklar, krönikor, debattartiklar mm. Kommer garanterat bli en blandning mellan bra och dåliga inlägg.

NU FÖRKLARAR JAG HÄR MED RHEEDS BLOGG INVIGD! SKÅL PÅ ER!

4 Comments:

  • Är spänd på vad du kan prestera! Keep it coming!

    By Anonymous Anonym, at 7:21 em  

  • Kamrat Heed! Asså, just det, det e ju inne att ha en egen blogg ;)
    Prestera! /Zeilon

    By Anonymous Anonym, at 10:45 em  

  • Kunde du inte skippat det?

    By Blogger Röd Guling, at 8:46 fm  

  • Röd guling/ Det är ingen som tvingar dig att läsa!

    By Blogger rheed, at 3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home