rheeds blogg

tisdag, april 25, 2006

Nu mer portabel!

AKTUELLT Nu har jag äntligen skaffat en ny dator för X-antal tusen kronor. Det är en portabel dator från HP om det är någon som undrar. (Ser exakt ut som på bilden) Helt underbart att kunna ta med datorn överallt och kunna blogga överallt. Nu skall jag bara få datorn och min 3G-telefon att fungera med varandra så att jag kan surfa med den om jag behöver. Är ju svindyrt har jag hört, men om det är något viktigt är det ju bra att det funkar. Har ju bredband hemma men det finns ju inte internet överallt man är.

Sportkrönikör har jag blivit på BTH:s (min högskola) tidning Forward nu också. Det kommer tt bli kul att skriva om sport där studenter läser om det. Skriver ju för baraben.com ibland också men det är ju roligt att skriva om sport så varför inte?

Jaja.. nu har gräset börjat bli grönt och så också... snart sommar allstå! Längtar till havet och sommarn kommer bli fantastiskt. Kommer nog bli mer bloggande från min nya dator och förhoppningsvis oftare om jag orkar. Ha det gött!